ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ένα ιδιαίτερα σημαντικό κεφάλαιο που απασχολεί κάθε σύγχρονο γονιό. Τα στατιστικά που λαμβάνουμε, δυστυχώς, δεν αφήνουν πολλά περιθώρια: είναι γεγονός ότι 1 στα 3 παιδιά ηλικίας από 6 έως 9 ετών είναι υπέρβαρο ή παχύσαρκο. Το υπερβολικό βάρος, αποτελούμενο κυρίως από σωματικό λίπος, μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας, όπως καρδιαγγειακή πάθηση και διαβήτη τύπου Β, ακόμα και σε μικρή ηλικία.

Όλοι οι γονείς πρέπει να δίνουν εξαιρετικά μεγάλη σημασία στο μέγεθος των μερίδων & να χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα. Ωστόσο, η κατάλληλη παιδική διατροφή δεν αφορά μόνο την προσαρμογή σε ένα διατροφικό πλάνο αλλά την υιοθέτηση μιας καθημερινών best practices που βοηθούν τον παιδικό οργανισμό να λειτουργεί αποδοτικότερα!

Οδηγίες προς όλους τους γονείς:

  • Μην χρησιμοποιείς το φαγητό ως επιβράβευση καλής συμπεριφοράς
  • Ενθάρρυνε το παιδί σου να δοκιμάζει νέες τροφές ακόμα και αν φάει λίγο ή τις απορρίψει
  • Πρέπει να προσπαθείς το παιδί σου να κοιμάται αρκετά, τουλάχιστον 9 ώρες και σχετικά νωρίς! Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την υγεία του και την ανάπτυξή του.
  • Φυσικά να ενθαρρύνεις την άθληση, τουλάχιστον 60 λεπτά την ημέρα!
  • Φρόντισε το παιδί να μην τρώει μπροστά από την τηλεόραση, άρα να έχει αίσθηση κορεσμού και να μην τρώει μηχανικά

FOLLOW US ON

ΤΣΙΜΙΣΚΗ 111, Τ.Κ. 54622, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΗΛΕΦΩΝΟ-FAX (2310)288411, ΚΙΝΗΤΟ:6944508712, EMAIL: virginiapapaemmanouil@gmail.com