ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΧΑΜΗΛΗ ΣΕ ΣΑΚΧΑΡΑ

Πάντα υπάρχει χώρος για… γλυκό! Γνωρίζατε ότι κάθε φορά που καταναλώνουμε μια τροφή πλούσια σε ζάχαρη, η γλυκαιμία μας ανεβαίνει απότομα; Αυτή η τονωτική αίσθηση που προκαλούν οι τροφές με υψηλά σάκχαρα είναι ο λόγος που το σώμα μας είναι δύσκολο να τις αντισταθεί!

Ωστόσο, η διαδικασία πρόσληψης σακχάρων έχει σημαντικά αρνητικές επιπτώσεις στον οργανισμό όταν δεν γίνεται με σύνεση. Αν η γλυκαιμία αυξηθεί υπερβολικά, η έκκριση της ινσουλίνης «γκαζώνει» και στέλνει κατευθείαν για αποθήκευση τις θερμίδες του γεύματος. Επιπλέον, αυτή η χειμαρρώδης παραγωγή προκαλεί, λίγη ώρα μετά, πτώση της γλυκαιμίας και κατά συνέπεια την αίσθηση της πείνας και της κούρασης. Το αποτέλεσμα είναι να αναζητούμε σαν εθισμένοι… «ένα γλυκάκι ακόμα». Το αποτέλεσμα είναι να θέτουμε και πάλι σε λειτουργία τον ίδιο μηχανισμό και να εγκλωβιζόμαστε σε έναν φαύλο κύκλο. Σταδιακά το σύστημα απορρυθμίζεται, τα κιλά συσσωρεύονται και οι κίνδυνοι για την υγεία πολλαπλασιάζονται!

Good-to-know

Η διατροφή χαμηλή σε σάκχαρα είναι ιδανική για να μας προφυλάξει από όλες τις βλαβερές συνέπειες που συνεπάγεται η κατανάλωση τροφών με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, προσφέροντάς μας ωστόσο την ευκαιρία να απολαύσουμε έξυπνα και με εναλλακτικούς τρόπους, τις αγαπημένες μας τροφές. Με το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα και τους αρμονικούς συνδυασμούς μεταξύ των τροφών, μπορούμε να χαρίσουμε στο σώμα μας τόσο τις σωστές ποσότητες σε σάκχαρα που χρειάζεται, όσο και να το προστατεύσουμε από τις αρνητικές τους επιπτώσεις.

FOLLOW US ON

ΤΣΙΜΙΣΚΗ 111, Τ.Κ. 54622, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΗΛΕΦΩΝΟ-FAX (2310)288411, ΚΙΝΗΤΟ:6944508712, EMAIL: virginiapapaemmanouil@gmail.com